Cambeeld 17-05-2026

4NL is boos en moppert angstvallig rondkijkend op het rooster. Ik moet dan denken aan S2 die bij enig gevaar bovenop het puntje van de hoogste antenne ging zitten en afwachtte tot het gevaar dichterbij kwam om er dan als een speer op af te gaan. Voor de indringer waren er dan twee opties: vluchten of sterven! Geen enkele slechtvalk na S2 kon ook tippen aan S2 en haar moed en kracht!

 

Mooiste van 2025+

20250108_1_Paniek_4NL.jpg
previous arrow
next arrow